Pokud se v programu začne objevovat chybové hlášení obsahující "Error, NexusDB, History_date, History table" jde pravděpodobně o poruchu databáze. Porušení databáze vzniká zpravidla nekorektním ukončením programu za běhu, pádem systému apod.

Nejprve zkuste opravit datové tabulky pomocí nástroje Oprava databáze

Pokud tato oprava databáze problém neodstraní, můžete do programu nahrát nové tabulky historie dle níže uvedeného postupu:

1. zavřete program SendMails a pro jistotu restartujte PC

2. stáhněte si nové prázdné tabulky historie zasílání. (Ke stažení zde - jde o tři datové tabulky zabalené do jednoho souboru ZIP)

3. Soubor je nutné rozbalit do složky c:\ProgramData\SendMails\Data

    (pokud jste v hlavním nastavní programu určili pro data jinou složku, rozbalte soubor tam)

   Složka c:\ProgramData\SendMails\Data je ve Windows pravděpodobně skrytá. Musíte tedy nejprve v průzkumníku Windows zapnout zobrazování skrytých složek:

 

Data rozbalte do složky c:\ProgramData\SendMails\Data a nahraďte tím staré chybé tabulky, které v tomto umístění již existují.