Pokud se v programu zobrazuje chyba "NexusDB" LogT...", "Error c:\ProgramData\SendMails\Data\log.nx1" apod pak je zrejmě porušena tabulka kam se ukláda komunikace se SMTP serverem během zasílání.

 

Nejprve se můžete pokusit data opravit dle tohoto návodu

Případně je možné nechat smazat obsah logu - vyprázdnit vadnou tabulku dle obrázku níže.

Následně pak opět provést opravu databáze.

 

Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, je zřejmě soubor poškozen do takové míry, že jej nelze opravit. V tom případě nezbývá než soubor nahradit novým - prázdným.

Postup:
- restartujte PC
- smažte soubor c:\ProgramData\SendMails\Data\log.nx1
   (složka c:\ProgramData je skrytá, nejprve si tedy nechte zobrazit skrýté složky)
- stáhněte nový soubor log.nx1 - zde
-
 stažený soubor uložte do složky c:\ProgramData\SendMails\Data\